اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳) دیدار خانواده‌های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است + فیلم دبیرکل سازمان ملل به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه شهید ایران ادای احترام کرد + فیلم فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: فریضه جهاد تبیین عمل به امر رهبری است اسامی نامزد‌های هیئت‌رئیسه مجلس دوازدهم اعلام شد پیشنهاد برای ثبت‌نام الکترونیکی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | رئیس جمهور عراق وارد تهران شد رئیس و نایب رئیس سنی مجلس دوازدهم مشخص شد مراسم بزرگداشت شهدای خدمت با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد + فیلم و تصاویر حمله به شمال فلسطین اشغالی با ۲۰ موشک مقاومت از جنوب لبنان احتمال آتش‌بس دائم در غزه توسط اسرائیل قوت گرفت آمریکا یک بسته نظامی جدید ۲۷۵ میلیون دلاری به اوکراین اختصاص داد
سرخط خبرها

آغاز آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین | اسرائیل آتش‌بس را نقض کرد

  • کد خبر: ۱۶۳۸۳۳
  • ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
آغاز آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین | اسرائیل آتش‌بس را نقض کرد
آتش بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین از ساعت ۲۲:۰۰ به وقت محلی آغاز شده است اما خبر می‌رسد که اسرائیل این آتش بس را نقض کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بنابر توافق طرفین مصر برقراری آتش بس را از ساعت ۲۲ شب به تاریخ ۱۳ می ۲۰۲۳ میان طرف فلسطینی و اسراییلی اعلام می‌دارد. 

بر همین اساس برقراری آتش بس که شامل توقف هدف قرار دادن غیرنظامیان و تخریب منازل و همچنین هدف قرار دادن افراد است را از لحظه برقراری آتش به مرحله اجرا درمی‌آید. 

مصر بر حسن اجرای توافق مزبور از طریق تعامل با دو طرف درگیری نظارت خواهد داشت.

علی‌رغم منتشر شدن سندی غیررسمی درباره آتش بس احتمالی، موشک باران شهرک‌های صهیونیست همچنان ادامه دارد.

 آغاز آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین

«ابو مجاهد» مسئول رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت فلسطین گفت: آتش بس از ساعت ۱۰ امشب (به وقت محلی) اجرایی می‌شود.

وی افزود: درود بر مقاومت با همه اجزای آن و به اتاق مشترک جناح‌های مقاومت که این نبرد را با درایت و شایستگی مدیریت کردند.

اسرائیل آتش‌بس را نقض کرد

شبکه تلویزیونی کان ۱۸ دقیقه بعد از اعلام آتش بس به تمامی صهیونیست‌های اطراف نوار غزه دستور داد تا اطلاع ثانوی در پناهگاه‌ها باقی بمانند.

 هم اکنون جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حال هدف قرار دادن مناطقی از کرانه باختری هستند.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند در حمله لحظاتی پیش به تل آویو دست کم سه صهیونیست زخمی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->